Asistent Manager

Angajator: Nexus Electronics
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Nexus Electronics SRL este companie romaneasca, cu expertiza in dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operationale. Fondata in 2006, firma are in momentul de fata in portofoliu sistemul de Management si Monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule - Nexus GPS Tracking, aplicatia Android pentru monitorizarea telefoanelor mobile - Nexus Locator, Zimplu CRM - aplicatia pentru managementul relatiilor cu clientii si Enigma 365 – aplicatia pentru cresterea productivitatii in cadrul companiilor. Succesul nostru se datoreaza profesionalismului, seriozitatii si flexibilitatii cu care echipa Nexus trateaza orice solicitare din partea Clientilor.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Cunostinte avansate de operare PC (pachetul Microsoft Office)
    • Cunostinte de contabilitate primara
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
    • Dorinta de a evolua, incredere in sine si pasiune pentru ceea ce face
    • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
    • Atentie distributiva si atentie la detalii.

    Responsabilitati

    • Reprezinta firma in relatia cu Furnizorii si Colaboratorii
    • Asigura asistenta departamentelor, facilitand comunicarea coerenta si transferul informatiilor
    • Asigura comunicarea intre actualii si potentialii clienti ai firmei
    • Furnizeaza Clientilor documentele solicitate, impreuna cu facturile aferente, conform contractelor incheiate
    • Primire si redistribuire apeluri telefonice, faxuri
    • Tine evidenta cheltuielilor si incasarilor zilnice
    • Gestionarea si directionarea e-mailurilor primite catre departamentele avizate
    • Preluarea corespondentei, inregistrarea si directionarea acesteia catre departamentele interesate
    • Redacteaza adrese, informari si alte documente
    • Se ocupa de aprovizionarea cu consumabilele necesare desfasurarii activitatii Echipei (birotica, papetarie, etc.)
    • Organizeaza deplasarile (rezervari bilete avion, asigurare cazare, confirmarea intalnirilor, cautarea si prezentarea de informatii despre zona respectiva)
    • Se ocupa de alte activitati administrative si de secretariat

    Alte informatii

    Alege sa faci urmatorul pas cu noi, mai jos poti regasi motivele pentru care angajatii nostri iubesc Nexus!

    • Contract pe perioada nedeterminata
    • Programul de lucru: Luni – Joi, 08:00-17:00; Vineri, 08:00-16:00
    • Asigurare medicala
    • Contributie platita de Companie la pensia privata
    • Posibilitatea de dezvoltare si crestere in cadrul industriei tehnologice (IT)
    • Acces la biblioteca interna.