Asistent Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nexus Electronics active.Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nexus Electronics |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.11.2019 |
Remote work: | On-site |
Nexus Electronics SRL este companie romaneasca, cu expertiza in dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operationale. Fondata in 2006, firma are in momentul de fata in portofoliu sistemul de Management si Monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule - Nexus GPS Tracking, aplicatia Android pentru monitorizarea telefoanelor mobile - Nexus Locator si Zimplu CRM - aplicatia pentru managementul relatiilor cu clientii. Succesul nostru se datoreaza profesionalismului, seriozitatii si flexibilitatii cu care echipa Nexus trateaza orice solicitare din partea Clientilor.
Cerinte
• Studii superioare
• Cunostinte avansate de operare PC (pachetul Microsoft Office)
• Cunostinte de contabilitate primara
• Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
• Dorinta de a evolua, incredere in sine si pasiune pentru ceea ce face
• Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
• Atentie distributiva si atentie la detalii.
• Reprezinta firma in relatia cu Furnizorii si Colaboratorii
• Asigura asistenta departamentelor, facilitand comunicarea coerenta si transferul informatiilor
• Asigura comunicarea intre actualii si potentialii clienti ai firmei
• Furnizeaza Clientilor documentele solicitate, impreuna cu facturile aferente, conform contractelor incheiate
• Primire si redistribuire apeluri telefonice, faxuri
• Tine evidenta cheltuielilor si incasarilor zilnice
• Gestionarea si directionarea e-mailurilor primite catre departamentele avizate
• Preluarea corespondentei, inregistrarea si directionarea acesteia catre departamentele interesate
• Redacteaza adrese, informari si alte documente
• Se ocupa de aprovizionarea cu consumabilele necesare desfasurarii activitatii Echipei (birotica, papetarie, etc.)
• Organizeaza deplasarile (rezervari bilete avion, asigurare cazare, confirmarea intalnirilor, cautarea si prezentarea de informatii despre zona respectiva)
• Se ocupa de alte activitati administrative si de secretariat
Alege sa faci urmatorul pas cu noi, mai jos poti regasi motivele pentru care angajatii nostri iubesc Nexus!
• Contract pe perioada nedeterminata
• Programul de lucru: Luni – Joi, 08:00-17:00; Vineri, 08:00-16:00
• Asigurare medicala
• Contributie platita de Companie la pensia privata
• Posibilitatea de dezvoltare si crestere in cadrul industriei tehnologice (IT)
• Acces la biblioteca interna.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Asistent Manager Aplica fara CV | |
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (86) |
Raporteaza eroarea la