Asistent Manager +40 ani - companie multinationala Militari

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    Studii superioare, de preferat economice
    Experienta de minim 2 ani pe o pozitie asemanatoare
    Limba engleza sau germana – nivel mediu
    MS Office – nivel mediu
    Abilitati de comunicare
    Capacitatea de analiza si sinteza a unui volum mare de informatii
    Capacitatea de autoorganizare si punctualitate
    Echilibru emotional
    Discernamant si capacitate de a rezolva problemele
    Spirit de echipa
    Persoanele mature (45-50 ani) sunt binevenite

    Responsabilitati

    Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor companiei( verificarea facturilor conform contracte incheiate, alocarea pe centre de cost si transmiterea catre Financiar)
    Inregistreaza deconturile angajatilor
    Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential)
    Coordonarea relatiei cu furnizorii interni si externi ai companiei in colaborare cu Dept. Juridic si Financiar (conf. sold, extrase cont client, etc)
    Evidenta obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii
    Colectare date si organizarea lor de la departamentul tehnic si vanzari
    Persoana de legatura cu departamentul contabil si cel tehnic
    Coordonarea activitatii de evidenta a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu , arhivare)
    Rezervari hotel/bilete avion pentru deplasari atat in tara cat si in strainatate a angajatilor
    Activitati de preluare sarcini de la managerul general pentru rezolvare a anumitor sarcini
    Comunicare permenanta cu celelalte departamente din tara in ceea ce priveste transfer documente, transmitere contracte, etc.