Agent call center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Agent call center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    Grupul ENGIE Romania, actor de referință de piața de energie, este filială a Grupului ENGIE, prezent în aproape 70 de țări de pe întreg globul. ENGIE este pionier al tranziției către o economie cu impact neutru asupra mediului înconjurător, prin reducerea consumului de energie și dezvoltarea de soluții nepoluante.

    Cerinte

    - Experienta intr-o pozitie similara (call center, telesales) - minim 1 an;
    - Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat, studii superioare reprezinta avantaj;
    - Abilitati dezvoltate de organizare si comunicare verbal;
    - Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet;
    - Capacitatea de ascultare si rezolvare a problemelor clientilor;
    - Comunicare eficienta;
    - Orientare spre client.

    Responsabilitati

    - Ofera informatii si consiliere clientilor companiei, prospectilor si partenerilor.
    - Elaboreaza raspunsurile scrise la solicitarile/reclamatiile clientilor, pe toate canalele de comunicare;
    - Asigura promovarea mesajelor comerciale catre clienti;
    - Gestioneaza eficient contractele clientilor pentru a furniza clientilor servicii de calitate, in concordanta cu standardele si obligatiile contractuale si cu obiectivele companiei;
    - Monitorizeaza incasarile si efectueaza actiuni de recuperare a debitelor restante (apeluri, e-mailuri, scrisori);
    - Propune masuri corective si/sau de imbunatatire a activitatii in permanenta, in vederea cresterii gradului de satisfactie a clientilor;
    - Participa la actiuni de vanzare, testare produse sau corectare a bazei de date, prin apelarea clientilor/prospectilor si/sau transmiterea de scrisori/emailuri catre acestia, si inregistrarea datelor in sistem.