Ofiter Relatii Clienti-Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cetelem active.


Vezi toate job-urile Ofiter Relatii Clienti-Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Cetelem
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 01.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cetelem este marca a BNP Paribas Personal Finance grup,cu o experienta in domeniul creditelor de consum de peste 60 de ani.

    Sunem principalul promotor al creditului responsabil in Romania din 2005, iar produsele noastre pot fi accesate cu usurinta, direct in spatiile de vanzare (magazine si alte puncte de lucru), prin telefon sau online.

    Cerinte

    Be brave,accept the challenge!

    • Iti face placere sa interactionezi telefonic cu clientii si sa ii consiliezi;
    • Ai o atitudine orientata catre client si satisfacerea nevoilor acestuia, fara sa pierzi din vedere atingerea obiectivelor;
    • Comunici eficient si iti poti adapta mesajul in functie de fiecare interlocutor;
    • Esti o persoana organizata si iti gestionezi eficient timpul si prioritatile;
    • Actionezi cu obiectivitate,corectitudine si flexibilitate;
    • Ai o capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi;
    • Ai studii superioare finalizate sau esti student;
    • Cunosti pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);

    Avem un program foarte interesant de Induction si ne place sa facem share de informatii. Daca esti la inceputul carierei noi te ajutam sa iti descoperi competentele!


    Responsabilitati

    • Solutionezi solicitarile primite din partea clientilor (telefonice/scrise) si ale angajatilor din punctele de lucru ale companiei noastre, oferind acestora informatii complete si corecte;
    • Redactezi raspunsuri si emiti documente,in conformitate cu standardele companiei;
    • Analizezi,inregistrezi si solutionezi reclamatiile clientilor,conform fluxului de lucru;
    • Te informezi in permanenta in vederea insusirii cunostintelor despre oferta de produse financiare;
    • Actualizezi permanent baza de date, in functie de schimbarea datelor personale ale clientilor;
    • Identifici si promovezi,in functie de nevoile clientilor,solutii de finantare si produse aditionale potrivite acestora;

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Un mediu de lucru placut, dinamic,cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    • Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala solida;
    • Participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala;
    • Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    • Tichete de masa;
    • Abonament la clinica medicala privata;
    • 7 Card;
    • Bookster;