Asistent Comercial Ready Meal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mega Image active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial Ready Meal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 410 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, AB COOL FOOD, Mega Drive. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza in prezent pe trei continente. Mega Image este o companie in plin proces de expansiune care isi propune sa fie prima alegere a clientilor in ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unica si diversificata, toate oferite intr-un mediu ambiant cat mai placut.

    Cerinte

    •Studii superioare, de preferat in domeniul economic;
    •Cunostinţe limba engleză nivel avansat;
    •Excelente abilităţi de comunicare, organizare;
    •Orientare către rezultat, atitudine proactivă, flexibilitate;
    •Responsabilitate şi corectitudine;
    •Cunoştinţe operare PC, MS Office (Excel, Word) - nivel mediu;
    •Capacitatea de solutionare a problemelor in conditii de stres;
    •Dorinţa de a învaţa şi a se dezvolta professional.

    Responsabilitati

    OBIECTIVUL ROLULUI:
    •Asista Sourcing Managerul in activitatile comerciale.


    RESPONSABILITATI SPECIFICE ROLULUI:
    •Procura toate documentele necesare agentului contractari si achizitii: fise de produs, date logistice, fise de furnizor;
    •Urmareste si actualizeaza datele in SAP (date privind furnizorii, preturi, promotii, articole, etc);
    •Relationeaza cu furnizorii atunci cand este nevoie;
    •Rezolva probleme zilnice operationale cu magazinele si cu depozitul;
    •Pregateste toata informatia necesara pentru intalnirile in care au loc negocieri: documente, cifre si informatie stocata in excel;
    •Pregateste sedintele de buying (studii, comparatii de pret, planograme, etc) impreuna cu agentul contractari si achizitii;
    •Verifica si analizeaza comparatia de preturi si actioneaza cu aprobarea agentului contractari si achizitii;
    •Colecteaza documentele logistice, introduce corect datele in SAP, actualizeaza in mod continuu informatia in programul de gestiune;
    •Raspunde la toate solicitarile venite atat din interiorul companiei (magazine, alte documente), cat si din exteriorul acesteia (furnizori), legate de activitatea comerciala.