Retention&Loyalty Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Retention&Loyalty Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Competente Specifice:

    -Autonomie
    -Customer focus
    -Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
    -Aliniere la cerintele organizatiei
    -Orientare spre rezultate
    -Rigoare
    -Munca de echipa
    -Abilitati de comunicare
    -Vanzare prin telefon
    -Cunostinte comerciale

    Cunostinte Profesionale:
    - MS Office
    - Engleza fluent

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci?

    Trebuie sa raspunzi solicitarilor clientilor in legatura cu rezilierea abonamentului existent sau cu o noua oferta. Simplu, nu? Clientii pot avea diferite solicitari in legatura cu oferta pe care si-o doresc, din acest motiv este nevoie de capacitati excelente de vanzare, comunicare si ascultare activa. In cazul in care clientii doresc rezilierea abonamentelor, situatia nu se schimba, trebuie sa asculti de ce isi doreste clientul acest lucru si sa propui o varianta care sa il multumeasca.

    Ai la dispozitie diferite oferte pe care le poti propune, dar poti promova si alte servicii si produse Orange care ar putea ajuta clientul.

    Iti multumim ca ai aplicat!