Financial Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talentor Romania active.


Vezi toate job-urile Financial Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Talentor Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Talentor Romania is the local branch of an international Human Resource solution provider and it's currently recruiting for the following role.

    Cerinte

    • studii superioare in Finante, Contabilitate sau alte domenii economice;
    • abilitati generale de operare pe computer (MS Office, Access);
    • cunoasterea limbi engleze;
    • o licenta profesionala specifica, constituie avantaj;
    • cunoasterea de programe de contabilitate ERP- NAV, constituie avantaj;
    • experienta anterioara in departamentul financiar de analiza.

    Responsabilitati

    • intocmeste rapoarte privind costurile alocate pe departamente, centre de cost, proiecte;
    • intocmeste si interpreteaza diferentele actual vs bugetat pe elemente de cheltuieli si venituri si participa la activitatile de realizare, executie si analiza a bugetului anual, a revizuirilor de buget anual si a procedurilor de rectificare a fondurilor bugetate;
    • intocmeste modele financiare pe diverse scenarii de lucru;
    • realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si ofera consiliere financiara directorilor din alte departamente;
    • verifica si reconciliaza, partial sau integral, rapoartele financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) pentru management, Balance Sheet, Income Statement, Cash Flow, utilizand sistemele si procedurile standard de raportare financiara;
    • reconciliaza ajustarile financiar/contabile generate de diferentele de tratament contabil dintre standardele contabile romanesti si IFRS pentru una sau mai multe structuri financiar/contabile;
    • analizeaza obiectivele financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, pe baza evaluarilor externe;
    • analizeaza cheltuielile de marketing si comert, eficienta capitalului de lucru, proiectele de crestere a capacitatii logistice si de productie;
    • asigura finantare eficienta a operatiunilor si investitii profitabile ale surplusului de lichiditati;
    • respecta termenele de bugetare si raportare stabilite de superiori;
    • participa la dezvoltarea strategiei Companiei, inclusiv identificarea oportunitatilor de crestere, stabilirea prioritatilor legate de piete si produse in vederea extinderilor viitoare;
    • colaboreaza cu departamentul comercial pentru a asigura cresterea constanta a afacerii, cu beneficii reciproce;
    • coordoneaza analizele referitoare la concurenta, elaboreaza viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modele de afaceri, strategii, puncte tari si slabe, generatoare de lichiditati, etc.; anticipeaza urmatoarele actiuni si recomanda modificari sau consolidari ale strategiilor companiei;
    • asigura un mediu constant de control;