ICT Communications Officer - Network Administrator

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cerinţele si competente:

    • Diploma universitara (de preferat cu profil analitic sau in telecomunicatii, automatica/calculatoare etc.)
    • Minim 2 ani experienta in administrarea echipamentelor de retea si securitate ale urmatorilor vendori: CISCO (routere – inclusiv Nexus, switch-uri, ASA, WLC, LMS, ISE), Juniper (Pulse Secure), RSA.
    • Certificare nivel CCNA sau echivalent.
    • De preferinta certificare nivel CCNP sau echivalent
    • Cunostinte avansate de administrare a echipamentelor Cisco
    • Cunostinte avansate de configurare a protocoalelor STP, VTP, SNMP, IPSec, dot1x, TACACS, RADIUS
    • Cunostinte avansate despre protocoale de rutare dinamice EIGRP, BGP
    • Cunostinte despre protocoale SIP, H.323, SCCP, MGCP
    • Cunostinte de baza de administrare a Juniper SA VPN appliance si RSA SecureID appliance
    • Cunostinte de baza pentru administrarea aplicatiilor de monitorizare CA Spectrum, ManageEgine Netflow Analyzer, Cisco LMS
    • Cunostinte de configurare a gateway-urilor, interfetelor ISDN si a regulilor de translatie
    • Cunostinte de baza despre administrarea sistemelor de operare Linux/Unix/Windows
    • Cunostinte avansate de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Visio, MS Project)
    • Limba engleza – minim B2

    Abilitati:
    • Abilitati foarte bune de comunicare
    • Abilitatea de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp
    • Abilitatea de a gestiona proiecte
    • Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare
    • Spirit de echipa
    • Orientare catre client, solutie si rezultat
    • Capabil sa lucreze in conditii de presiune a timpului
    • Orientare catre rezolvarea problemelor
    • Proactivitate
    • Orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi
    • Disponibilitatea de a invata si administra noi tehnologii la locul de munca

    Responsabilitati

    • Sa ofere suport tehnic pentru asigurarea bunei functionalitati a echipamentelor si a retelei
    • Configurarea echipamentelor de retea
    • Rezolvarea problemelor tehnice legate de operarea retelei intr-un timp cat mai scurt
    • Securizarea retelei bancii si a echipamentelor de retea
    • Monitorizarea retelei si a echipamentelor pentru a asigura o buna functionalitate
    • Administreaza infrastructura de gateway-uri de voce Cisco si interconectarea lor cu furnizorii de telefonie fixa si mobila
    • Implementeaza cerintele interne de telefonie si administreaza cluster-ele de Unified Communications Manager