Contabil Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Deloitte Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Deloitte Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Deloitte is the brand under which tens of thousands of dedicated professionals in independent firms throughout the world collaborate to provide audit, consulting, financial advisory, risk management, and tax services to selected clients.

    With access to the intellectual capital of approximately 200,000 people worldwide, member firms focus on client service through a global strategy executed locally in nearly 150 countries. The Romanian office was established in 1992 and nowadays it employs over 600 professionals and provides services to diverse range of local and international clients.

    As the firm of choice professional services clients, Deloitte is also the firm of choice for for outstanding professional talent. To uphold our first class reputation and sustain our rapid growth, we are constantly seeking people who can meet the challenges of our working environment.

    At Deloitte we value innovative thinking, diverse insights and we strive to offer an exceptional level of customer service through our expertise and professionalism. From the supportive and collaborative culture to the progressive learning and development, you'll experience from day one why Deloitte is a place thousands enjoy working.

    Visit now our career website https://jobs2.deloitte.com/ro/en/ to find more about career opportunities, working with us, benefits & culture, and Learning & Development programs.

    Cerinte

    * Studii în domeniu economic și cunoștințe relevante de contabilitate si in ințelegerea situațiilor financiare;
    * Experienta 2-3 ani in Contabilitate;
    * Cunostinte de fiscalitate constituie avantaj (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor etc.);
    * Cunostinte bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetului Microsoft Office (obligatoriu), programe specifice de contabilitate (constituie avantaj cunoasterea SAP sau Navision);
    * Limba engleza la nivel mediu (verbal si scris);
    * Capacitate de adaptare la un mediu dinamic, în continuă schimbare;
    * Meticulozitate, proactivitate, initiativa in eficientizarea proceselor;
    * Abilități analitice solide si capacitate de a face față stresului asociat cu termenele strânse.

    Responsabilitati

    * Pregătește și postează înregistrările contabile specifice societăţilor din portofoliu, respectând termenele impuse; asigură conformitatea registrelor contabile cu cerințele locale statutare și politicile și procedurile acceptate pentru entități activand în diverse domenii de activitate;
    * Pregătește situațiile de închidere de lună și asigură desfășurarea acestora în timpul legal stabilit;
    * Analizeaza principalele conturi din balanta de verificare (furnizori, clienţi, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituţii publice, salariaţi şi alte organisme etc.) cu scopul de a urmări coerenţa acestora şi de a justifica soldurile;
    * Participa la pregatirea situațiilor financiare statutare, a pachetelor de raportare si a reconcilierilor de diverse tipuri catre clienti, a raportarilor catre INS, BNR si alte institutii;
    Indeplinirea altor sarcini cu referire la înregistrările contabile periodice trasate de către superiorul ierarhic;
    * Urmărește și ține evidența tuturor proiectelor alocate;
    * Acordă asistență in mapare conturi statutare cu conturile de grup, pre și post implementare a unui nou ERP.