Specialist Helpdesk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CERTSIGN S.A. active.


Vezi toate job-urile Specialist Helpdesk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: CERTSIGN S.A.
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.

    Cerinte

    Scopul postului:

    Oferă suport tehnic clienţilor legat de serviciile şi produsele certSIGN

    Cerințe:

    • Studii superioare (constituie un avantaj studiile în domeniul tehnic)
    • Abilităţi în operarea pe calculator
    • Cunoştinţe despre arhitecturi de PC-uri şi reţele
    • Cunoştinţe de instalare, configurare şi mentenanţă PC-uri
    • Cunoştinţe despre sisteme de operare Windows, Linux, MAC
    • Cunoştinţe despre sisteme de operare server (Windows, Linux, MAC)
    • Cunoştinţe medii echipamente transfer de date (switch-uri, router-e)
    • Cunoştinţe medii de cablare structurată
    • Experienţă în utilizarea Microsoft Office
    • Cunoştinţe limba engleză – nivel mediu.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    • Preia solicitările de asistenţă tehnică de la clienţi prin canalele de comunicaţie: telefon, e-mail, web, sms, whatapp etc.
    • Înregistrează solicitările clienţilor în aplicaţia informatică
    • Rezolvă solicitările de asistenţă tehnică sau le escaladează pe cele care nu pot fi soluţionate de Operatorul Helpdesk către persoanele în măsură să le rezolve
    • Înregistrează în aplicaţia informatică modul de soluţionare a solicitărilor
    • Actualizează baza de cunoştinţe care conţine modul de rezolvare a solicitărilor
    • Respectă procedurile companiei în privinţa furnizării certificatelor digitale
    • Respectă standardele, cât şi indicatorii de calitate stabiliţi pentru activitatea sa
    • Elaborează rapoarte periodice conform procedurilor interne sau conform solicitărilor managerului direct
    • Instalează, configurează şi asigură mentenanţa pentru sisteme de operare Windows
    • Modifică sau adaugă noi staţii de lucru în reţea, execută operaţii de: cablare, configurare staţie, switch-uri)
    • Configurează echipamente de reţea sau periferice
    • Asigură o bună gestionare a echipamentelor periferice.