TEAM LEADER - LIMBA ITALIANA

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    - limba italiana la nivel avansat (vorbit/scris)
    - experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-un rol similar
    - excelente abilitati de comunicare si relationare
    - flexibilitate pentru program in ture (inclusiv 2 weekenduri pe luna cu liber in timpul saptamanii)
    - background profesional in domeniul BPO / contact center reprezinta un mare avantaj
    - orientare catre cresterea performantelor si motivarea echipei
    - atitudine pozitiva, proactivitate

    Responsabilitati

    - Vei coordona si monitoriza activitatea zilnica a agentilor si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice;
    - Vei sprijini echipa in atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agentilor si preluarea telefonica a solicitarilor complexe;
    - Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback, coaching si training pentru agentii noi/existenti;
    - Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte;
    - Te vei ocupa de evaluarea lunara a activitatii agentilor din subordine;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Echipa dinamica, in continua crestere;
    - Abonament medical la Regina Maria;
    - Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
    - Traininguri de start-up platite si cursuri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    - Alti 300 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
    - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.