Inginer diagnoza auto- limba franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupe Renault Romania active.


Vezi toate job-urile Inginer diagnoza auto- limba franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Groupe Renault Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2019

     

    Directia Customer Shared Services Center din cadrul Renault Romania cauta specialisti in diagnoza auto care vor rezolva solicitarile de asistenta tehnica si vor oferi solutii de reparatie la distanta retelei de service-uri Renault si Dacia pentru tarile vorbitoare de limba franceza din cadrul grupului Renault.

    Pe cine cautam?

    • Absolventi studii superioare tehnice - Autovehicule rutiere, mecanica sau electronica;
    • Persoane cu experienta in activitatea de service sau atelier auto;
    • Vorbitori de limba franceza- nivel mediu/ avansat
    • Oameni pasionati de automotive cu o atitudine constructiva de tip “can do“ si orientare catre solutii.
    • Persoane orientate catre client, cu simtul responsabilitatii, cu o buna capacitate de analiza si sinteza, cu o gandire logica si cu dorinta de a evolua intr-un context international


    Mai sunt necesare si:
    • Bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office;
    • Cunoştinţe privind tehnicile de reparaţie auto si instrumentele si metodele de diagnostic
    • Spirit de echipa

     

    Misiunea:

    Specialistul in diagnoza auto asigura asistenta tehnica (prin telefon sau e-mail) a retelei de service auto din tarile alocate - pentru diagnosticarea cauzelor incidentelor tehnice in vederea efectuarii reparatiilor de vehicule, la termen si de calitate (techline nivel 1):

    Aria ta de responsabilitate:

    • Vei trata“fisele de incident client” emise de consilierii tehnici din reţeaua filialelor europene;
    • Vei gestiona cheltuielile în garanţie cu respectarea drepturilor clientului;
    • Vei valida din punct de vedere tehnic a solicitărilor de schimbare a pieselor;
    • Vei coordona asistenta tehnica a platformei in caz de necesitate;
    • Vei coordona actiunile cu serviciul relatii clienti pentru tratarea litigiilor client (tehnice si comerciale);
    • Vei informa filialele europene despre incidentele în garanţie.

     

    La noi vei gasi:

    • Un mediu de lucru prietenos, dinamic si bazat pe performanţă
    • Flexibilitate, in programul de lucru si in activitati
    • Posibilitati de dezvoltare profesională si planificare a carierei
    • Asigurare privata de sanatate
    • Timp pentru participari la evenimente corporate si cele specifice industriei
    • Un program de beneficii si compensaţii atragator si competitiv
    • Expunere la proiecte internationale