Team Leader / Trainer / Analist Calitate - LIMBA ITALIANA

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 23.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    Cautam pentru 1 echipa de peste 30 de agenti de Customer Support in limba italiana: Team Leaderi / Traineri / Analisti calitate

    Cerinte;
    - limba italiana la nivel avansat (vorbit/scris)
    - experienta profesionala de cel putin 6 luni in unul dintre cele 3 roluri: Team Leader / Trainer / Analist calitate
    - excelente abilitati de comunicare si relationare
    - flexibilitate pentru program in ture (inclusiv 2 weekenduri pe luna cu liber in timpul saptamanii)
    - background profesional in domeniul BPO / contact center
    - orientare catre cresterea performantelor si motivarea echipei
    - atitudine pozitiva, proactivitate

    Responsabilitati

    Indiferent de rolul pentru care candidezi, vei ajuta la consolidarea unei noi echipe de customer support de pana la 30 de agenti.

    Team Leader:
    - Vei coordona si monitoriza activitatea zilnica a agentilor si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice;
    - Vei sprijini echipa in atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agentilor si preluarea telefonica a solicitarilor complexe;
    - Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback, coaching si training pentru agentii noi/existenti;
    - Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte;
    - Te vei ocupa de evaluarea lunara a activitatii agentilor din subordine;

    Trainer:
    - Vei planifica si sustine traininguri de comunicare si proiect pentru clientii interni;
    - Vei identifica nevoile de training;
    - Vei elabora materialele de training;
    - Vei evalua participantii la cursuri;
    - Vei raporta activitatea desfasurata in timpul trainingului.

    Quality Analyst:
    - Vei evalua apeluri si vei oferi feedback agentilor pe baza criteriilor evaluate;
    - Te vei asigura de respectarea procedurilor de lucru si de indicatorilor de calitate;
    - Vei aduce imbunatiri activitatii prin actualizarea procedurilor si prin feedback constructiv;
    - Vei informa echipa de management cu privire la rezultatele calitative si cantitative, evolutia volumelor de activitate si vei veni cu propuneri de eficientizare a proiectelor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Echipa dinamica, in continua crestere;
    - Abonament medical la Regina Maria;
    - Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
    - Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    - Alti 300 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
    - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.