Customer Support Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Customer Support Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    In momentul de fata recrutam pozitie de Customer Support Officer pentru o importanta companie financiara internationala.

    Experienta profesionala/ educationala:

    - Minimum 1 an de experienta in domeniul financiar-bancar;
    - Cunostinte generale de business (produse finantate, termeni financiari);
    - Cunostinte bune de MS Office (Word, Excel, Power Point);
    - Abilitati tehnice dezvoltate si rapiditate in operarea pe calculator;
    - Limba engleza – nivel avansat, scris si vorbit;

    Competente:

    - Orientare catre client;
    - Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii eficiente si rapide;
    - Gandire analitica, abilitati de comunicare si prezentare;
    - Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;
    - Capacitatea de sinteza si initiativa pentru imbunatatirea work-flow-ului intern;
    - Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabilite;

    Responsabilitati

    - Gestioneaza parte din procesele operationale din cadrul echipei Back-end Operations: facturare, flux de vanzare bunuri recuperate, gestiune garantii, daune totale, direct debit, cesiuni,plati de capital in avans, inchideri anticipate sau la termen;
    - Intocmeste documentatia contractuala; efectueaza, actualizeaza si modifica in sistemul informatic operatiunile aferente proceselor gestionate;
    - Responsabil de transmiterea documentelor necesare catre clientii interni si externi, in conformitate cu procedurile interne;
    - Genereaza si prelucreaza rapoarte din sistemul informatic pentru verificare, analiza si gestionare istoric;
    - Mentine o permanenta comunicare cu clientii interni si externi, in vederea respectarii fluxului de lucru, a termenelor de raspuns si mentinerea satisfactiei acestora;
    - Propune sugestii pentru dezvoltarea sistemului informatic ce vizeaza corectarea erorilor si eficientizarea proceselor aflate in gestiune;
    - Actualizeaza si aduce imbunatatiri procedurilor, in concordanta cu modificarile survenite in fluxurile de lucru;
    - Participa la activitatile de audit, intern si extern, prin furnizarea tuturor informatiilor necesare care au legatura cu activitatea desfasurata;
    - Responsabil pentru evidenta corecta si calitatea datelor introduse in sistemul informatic si in sistemele adiacente;
    - Indeplineste sarcinile administrativ-organizatorice respectand standardele de calitate si termenele solicitate;

    Alte informatii

    Program: L-V; 9:00 - 17:00;
    Bonuri de masa;
    Pachet asigurare medicala;
    Prime de sarbatori;
    Al 13-lea salariu