Specialist Back Office - perioada determinata 2 ani

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce te recomanda:

    Studii superioare economice/ tehnice
    Vechime minima in activitate/specialitate/domeniu: 2 ani, din care minim 2 ani in institutii financiar-bancare si minim 1 an in domeniul platilor electronice si a tranzactiilor cu carduri.
    Cunostinte in domeniul activitatii prin intermediul cardurilor
    Cunostinte tehnice si de operare in domeniul terminalelor bancare de tip ATM
    Cunostiinte tehnice privind sistemele de autorizare, reconciliere si decontare a tranzactiilor cu card
    Cunostinte economice si financiare
    Limba engleza – nivel mediu

    Responsabilitati

    Ce vei face:

    Asiguri contabilizarea corecta a operatiunilor cu carduri, a celor efectuate la comercianti sau la echipamentele automate BCR, identifici si corectezi eventualele erori de procesare si corectezi tranzactiile eronate.
    Realizezi reconcilierea si decontarea operatiunilor cu organizatiile de carduri Visa si MasterCard si gestiunea financiara a veniturilor si cheltuielilor in relatie cu acestea.
    Gestionezi contabilitatea debitorilor si creditorilor proveniti din activitatea de carduri.
    Asiguri suportul operational si asistenta tehnica cu privire la operatiile de reconciliere carduri si orice alte spete in domeniul decontarii si reconcilierii in activitatea cu carduri.
    Analizezi tranzactiile efectuate la terminalele bancii si realizezi reconcilierea acestora.
    Gestionezi conturile de debitori si creditori diversi si conturile de ATM/MFM/APT/ADN si efectuezi corectiile necesare in cazul identificarii unor erori, evidentiind reglarile contabile si in aplicatia de reconciliere.
    Analizezi cauzele care au condus la generarea diferentelor si propune planuri de remediere in scopul imbunatatirii caracteristicilor si functionalitatii produselor.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
    sansa de a lucra alaturi de specialisti de top in proiecte complexe;
    accesul la cele mai noi tehnologii si platforme tehnice;
    o echipa dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul.

    Tu vii cu potentialul, noi venim cu oportunitati pentru tine.
    Vino sa ne cunosti si poti face parte din echipa noastra!