Team Leader Echipă Suport IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Team Leader Echipă Suport IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.03.2019 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm o persoană responsabilă, flexibilă și comunicativă care să se alăture echipei noastre tehnice din București în calitate de Team Leader echipă suport.
Ne dorim un Team Leader cu:
Cunoștințe bune de limba franceză (nivel B2);
Experiența în management de persoane și activități complexe;
Experiență pe partea de costumer support;
Eficiență în tratarea problemelor întâmpinate la locul de muncă, inclusiv anticiparea, prevenirea, identificarea și rezolvarea acestora după cum este necesar.
Responsabilitati
Responsabilitătile principale sunt:
Coordonarea echipei de tehnicieni support IT;
Recrutarea, integrarea şi instruirea persoanelor din subordine;
Organizarea ședințelor cu membrii echipei pentru motivarea și pentru evaluarea activității;
Relaționarea cu celelalte departamente și colaborarea constantă cu managerul direct și reprezentanții clientului;
Supervizarea respectării și aplicării procedurilor interne.
Alte informatii
Pentru că apreciem implicarea, oferim:
Formare la nivel național și internațional;
Mediu de lucru dinamic, în cadrul unui colectiv profesionist și motivat;
Posibilitatea dezvoltării carierei prin feedback și coaching din partea responsabililor direcți.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Team Lead Aplica fara CV | |
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Content Moderator Team Leader with Swedish-Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (586) |
Raporteaza eroarea la