Referent in gestiune economica

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    - Studii superioare de specialitate (contabilitate);
    - Experienta intr-un post similar;
    - Cunostinte Microsoft Office ( Word, Excel) la nivel intermediar/ avansat;
    - Cunostinte de contabilitate de gestiune;
    - Cunostinte medii/avansate de limba engleza;
    - Cunostinte de limba italiana - constituie avantaj;
    - Persoana dinamica, optimista, proactiva, cu rezistenta la stres si capacitate de invatare rapida;
    - Excelente abilitati de comunicare si relationare la orice nivel, orientare catre client, abilitati de negociere comerciala;
    - Bune aptitudini de prelucrare si sinteza de date si informatii, raportare;
    - Capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;
    - Rigurozitate si atentie catre detaliu si corectitudine in gestiunea datelor;
    - Tenacitate in atingerea obiectivelor si finalizarea la timp a sarcinilor;
    - Capacitate de adaptare, de organizare si planificare a activitatilor/prioritatilor;
    - Corectitudine si respect fata de clienti, colegi si societate.

    Responsabilitati

    - Intocmirea facturilor conform cerintelor interne si ale clientilor;
    - Utilizarea listei de preturi;
    - Mentinerea legaturii cu clientii privind rezolvarea diverselor probleme comerciale;
    - Gestionarea registrului de facturi si a documentelor de livrare;
    - Decontarea pe facturi a materialelor intrate in custodie de la clienti;
    - Intocmirea documentelor de livrare internationale (transporturi intracomunitare);
    - Gestionarea relatiei cu transportatorii si a comenzilor de transport;
    - Intocmirea dosarelor de livrari pe client (documente de livrare, /cmr, facturi, packing-list);
    - Raportare lunara intrari-iesiri in INTRASTAT;
    - Evidenta intrari-iesiri de materiale primite in custodie pe client/comanda/articol/tip de material;
    - Decontarea si monitorizarea inchiderii pozitiilor aferente stocurilor in custodie;
    - Mentinerea inregistrarilor si documentelor intr-o arhiva ordonata conform cerintelor societatii; pentru a permite trasabilitatea usoara a informatiilor;
    - Evidenta materialelor aflate in custodie la subcontractori.