Office manager, Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Michelin Romania active.


Vezi toate job-urile Office manager, Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Michelin Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    The Michelin Group started its industrial activity in Romania in August 2001, investing more than 400 million euros over the years in plant modernization. Currently, Michelin Romania has about 3,500 employees, three factories, two in Zalău and one in Floreşti, a commercial network and a Center of Excellence and Shared Services( Bucharest), which provides support services to various entities Michelin in Europe. Also, the commercial activities of the Group for Central and Eastern Europe are coordinated from Bucharest (12 countries).

    Michelin Romania SA, as data Controller, will process the data pursuant to the General Data Protection Regulation no. 679/2016 for the purpose of recruiting and selecting candidates.
    Under the Regulation, you have the right of access; the right of rectification or right to erasure; the right to restriction of processing; the right to be notified about rectification or erasure of personal data or restriction of processing; the right to object and the automated individual decision-making; the right to lodge a complaint with the competent national supervisory authority and before the competent courts; the right to restriction of processing and the right to data portability. You may exercise these rights by writing to us at 10 Sos. Bucuresti-Nord, Global City Business Park, Building O1, 3rd Floor, Voluntari, Ilfov County or at dataprivacy_EUC@michelin.com.

    Before sending us any personal data, please consult the complete and permanently updated information regarding the processing of personal data included in the Data Processing Policy available on our website at www.michelin.ro

    Cerinte

    Experienta anterioara in coodonare proiecte, echipe de pana la 4/5 persoane.
    Limba franceza, engleza nivel intermediar;
    Adaptabilitate, abilitati foarte bune de organizare si comunicare;

    Responsabilitati

    Colaborează cu managerul:

    • Gestionează agenda managerului și optimizează calendarul acestuia, ocupându-se de toate subiectele în timp util (agendă/călătorii, documente/fișiere/rapoarte).
    • Organizează deplasările de lucru ale managerului: gestionează logistica prin intermediul instrumentelor pe care le are la dispoziție, colectează documentele de deplasare, completează rapoartele de cheltuieli.
    • Întocmește calendarul anual al entității, ținând cont de calendarul distribuit de Asistentul executiv al entității.
    • Organizează ședintele și seminariile din calendar, respectând toate termenele limită.
    • Organizează întâlniri (logistică și planificare): sugerează agende pentru întâlniri, participă dacă este nevoie și elaborează minutele ședințelor.

    Pregătirea și/sau gestionarea activităților/ ofera suport pentru echipa de directie:

    • Gestionează sarcinile de administrare a personalului: înregistrări în sisteme informatice și sarcini specifice realizate cu respectarea termenelor limită;
    • Gestionează accesul la echipamente și rețele informatice la sosirea și plecarea membrilor echipei (spații digitale partajate, comandă de materiale, acces în săli de conferință).