Trainee - Back Office ENGIE Romania

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.01.2019

    Despre companie

    Grupul ENGIE, unul dintre liderii din domeniul energetic la nivel mondial, este prezent în România în următoarele domenii de activitate: gaze naturale, energie electrică, servicii energetice și de infrastructură, prin filialele sale:

    ENGIE Romania – furnizor de gaze naturale și electricitate, pentru clienții rezidențiali și business;

    Distrigaz Sud Rețele – cel mai mare distribuitor de gaze naturale din România care deservește în prezent 19 județe;

    ENGIE Servicii – specializată în servicii tehnice pentru instalațiile de gaze naturale și centrale termice;

    ENGIE Building Solutions – specializată în servicii energetice și de facility management pentru clienții business; 

    Alizeu Eolian și Brăila Winds – parcuri eoline care asigură producția de electricitate.

    Compania are un portofoliu de clienți care se ridică la 1,6 milioane, gestionează în siguranță o rețea de distribuție de circa 19.000 km și are o producție totală de energie electrică de peste 120 GWh.


    Ești proaspăt absolvent sau masterand al unei facultăți cu profil economic și:

    • Ești dornic de învățare;
    • Ai capacitate de analiză și sinteză;
    • Ești atent la detalii;
    • Ai bune abilități de comunicare;
    • Cunoștințele tale de limbă engleză și cele de operare în Microsoft Office sunt la nivel mediu.

     

    Constituie avantaj:

    • Experiența participării la proiecte extracurriculare și implicării în organizații studențești;

    Ar trebui să știi că:

    Programul de traineeship are o istorie de peste 5 ani în cadrul ENGIE și este unul dintre programele dedicate proaspăt absolvenților de licență și masteranzilor.

    Vei avea posibilitatea să te implici în activitatea de colectare a debitelor restante și cea de facturare pentru clienți și să contribui la implementarea proiectelor de modernizare și îmbunătățire a relațiilor cu aceștia.

    Dorința de învățare și entuziasmul revin în responsabilitatea ta, iar noi asigurăm un cadru motivant de dezvoltare.

    Alătură-te echipei și vei beneficia de:

    • Pachet de beneficii motivațional: salariu, asigurare medicală privată, tichete de masă ș.a.;
    • Contract de muncă încheiat pe o perioadă de 6 luni, cu posibilitate de prelungire sau de angajare pe o perioadă nedeterminată;
    • Oportunitatea construirii unei cariere într-o companie multinațională;
    • Dezvoltare prin învăţare intensă la locul de muncă, având alături un mentor și o echipă de specialiști;
    • Acces la programe de dezvoltare a competențelor profesionale şi personale;
    • Zile de concediu raportate la vechimea în muncă.