Customer Care Specialist

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Minim 3 ani experienţă în lucrul cu clienţii;
    • Abilităţi excelente de comunicare orală şi scrisă în limba română şi engleză;
    • Abilităţi excelente de planificare şi muncă independentă;
    • Abilităţi excelente de operare cu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
    • Cunoştinţe de project management constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Dezvoltă şi menţine excelente relaţii cu clienţii companiei Carl Zeiss Instruments;
    • Prelucrează şi introduce în sistem comenzile din partea clienţilor şi a furnizorilor pentru aparatele și piesele de schimb companiei;
    • Întocmeşte facturile şi avizele de însoţire a mărfii și realizează înștiintări de livrare;
    • Asigură soluţionarea problemelor ridicate de clienţi;
    • Gestionează reclamaţiile clienţilor prin clarificarea nemulţumirilor clientului, determinarea cauzei problemei, oferirea celei mai bune soluţii;
    • Prelucrează şi înregistrează într-o bază de date toate informaţiile despre clienţi, despre echipamentele instalate, echipamentele defecte;
    • Maximizează oportunităţile de dezvoltare ale companiei prin descoperirea şi valorificarea potenţialului clienţilor;
    • Recomandă managementului companiei noi servicii în urma colectării informaţiilor şi analizării nevoilor clienţilor;
    • Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor Carl Zeiss Instruments;
    • Asigură servicii eficiente administrative: înregistrări deconturi călătorii, managementul corespondenței, negociază, ține evidența și efectuează plăți pentru contractele cu furnizorii de utilități, birotică, leasing, asigurări marfă și personal, curățenie, curierat, bănci;
    • Realizează raportări către Ministerul Mediului și menține legătura cu firma care asigură instructajul pentru PSI și siguranța în muncă;
    • Menține legătura și trimite diverse acte către departamentul contabilitate.

    Alte informatii

    Clientul nostru, Carl Zeiss Instruments este un o companie germană, din 1846 pe piața internațională, lider internațional în industria opticii și optoelectronicii.
    Grupul ZEISS dezvoltă și distribuie echipamente de fabricare a semiconductoarelor, tehnologii de măsurare, microscoape, tehnologie medicală, lentile de ochelari, lentile pentru aparate de filmat și fotografiat, binocluri și tehnologii pentru planetarii.

    În urma expansiuni companiei în România, suntem în căutarea unui Customer Care Specialist, locația București.