Customer Care Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mentor's Search active.Vezi toate job-urile Customer Care Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mentor's Search |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.01.2019 |
Remote work: | On-site |
Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.
Cerinte
• Minim 3 ani experienţă în lucrul cu clienţii;
• Abilităţi excelente de comunicare orală şi scrisă în limba română şi engleză;
• Abilităţi excelente de planificare şi muncă independentă;
• Abilităţi excelente de operare cu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
• Cunoştinţe de project management constituie un avantaj.
• Dezvoltă şi menţine excelente relaţii cu clienţii companiei Carl Zeiss Instruments;
• Prelucrează şi introduce în sistem comenzile din partea clienţilor şi a furnizorilor pentru aparatele și piesele de schimb companiei;
• Întocmeşte facturile şi avizele de însoţire a mărfii și realizează înștiintări de livrare;
• Asigură soluţionarea problemelor ridicate de clienţi;
• Gestionează reclamaţiile clienţilor prin clarificarea nemulţumirilor clientului, determinarea cauzei problemei, oferirea celei mai bune soluţii;
• Prelucrează şi înregistrează într-o bază de date toate informaţiile despre clienţi, despre echipamentele instalate, echipamentele defecte;
• Maximizează oportunităţile de dezvoltare ale companiei prin descoperirea şi valorificarea potenţialului clienţilor;
• Recomandă managementului companiei noi servicii în urma colectării informaţiilor şi analizării nevoilor clienţilor;
• Măsoară şi urmăreşte periodic nivelul de satisfacţie al clienţilor Carl Zeiss Instruments;
• Asigură servicii eficiente administrative: înregistrări deconturi călătorii, managementul corespondenței, negociază, ține evidența și efectuează plăți pentru contractele cu furnizorii de utilități, birotică, leasing, asigurări marfă și personal, curățenie, curierat, bănci;
• Realizează raportări către Ministerul Mediului și menține legătura cu firma care asigură instructajul pentru PSI și siguranța în muncă;
• Menține legătura și trimite diverse acte către departamentul contabilitate.
Clientul nostru, Carl Zeiss Instruments este un o companie germană, din 1846 pe piața internațională, lider internațional în industria opticii și optoelectronicii.
Grupul ZEISS dezvoltă și distribuie echipamente de fabricare a semiconductoarelor, tehnologii de măsurare, microscoape, tehnologie medicală, lentile de ochelari, lentile pentru aparate de filmat și fotografiat, binocluri și tehnologii pentru planetarii.
În urma expansiuni companiei în România, suntem în căutarea unui Customer Care Specialist, locația București.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Angajăm CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST WITH FOREIGN LANGUAGES Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (259) |
Raporteaza eroarea la