Customer Support with French

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 10.12.2018
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    The Customer Support with French will be part of the support team for a fashion-retailer and you will be in charge of ensuring resolution for all consumer queries and processing all transactions received from the customer.

    Requirements:
    -Very good communication skills
    -Computer skills
    -Good English & French language skills, written, reading and spoken

    Responsibilities

    Responsibilities:
    -Supporting end consumers via Phone and e-mails
    -Following up on consumers e-mails
    -Addressing all written/verbal requests and complaints received from the consumers and escalating if necessary
    -Follow up of the Customer's processes & procedures
    -Ensuring the return orders are processed
    -Process improvements

    Other info

    Benefits:
    -Competitive salary
    -Opportunity of personal development in a multinational working environment
    -Access to a variety of benefits available through a flexible package that can be customized depending on each employees’ needs
    -Personal and professional development through a variety of training programs (hard/soft skills)