Collection Officer Call Centre - 6 luni

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cerintele postului:

    Studii liceale/universitare;

    Bune abilitati de comunicare;

    Cunostinte medii de limba engleza;

    Minim un an experienta profesionala;

    Spirit de echipa si capacitatea de a solutiona probleme;

    Orientare catre client;

    Cunoasterea normelor din sectorul bancar constituie avantaj.



    Competente:

    Cunostinte operare calculator;

    Capacitatea de a munci in conditii de stres;

    Responsabilitati

    Efectuarea intr-un mod politicos si profesional a actiunilor de colectare care se refera la contactari telefonice (inbound si outbound) prevazute in normele interne ale bancii;

    Oferirea de informatii adecvate clientilor contactati si incercarea de a convinge clientii cu restante sa sa achite/reesaloneze restantele respective;

    Oferirea de suport si de informatii relevante clientilor care contacteaza telefonic banca;

    Salvarea tuturor informatiilor obtinute de la clienti in timpul convorbirilor telefonice ca si comentarii in aplicatia Capone;

    Urmarirea efectelor apelurilor telefonice efectuate;

    Informarea superiorilor asupra feed-backului primit de la clienti;

    Oferirea de informatii catre echipa de investigatii frauda despre cazurile asupra carora exista suspiciuni de aceasta natura;

    Indeplinirea activitatii de skip trace pentru gasirea de noi date de contact pentru clientii cu date demografice gresite/incomplete;

    Informarea superiorului direct despre orice problema/eroare aparuta in timpul zilei;

    Toate responsabilitatile titularului acestei pozitii sunt completate de proceduri si reglementari interne. Titularul postului este responsabil de cunoasterea procedurilor în vigoare si a actualizarii acestora;

    Asigura indeplinirea oricaror altor sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business.