Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GVP Consulting active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GVP Consulting
Domeniu:
  • Altele
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 12.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de consultanta

    Cerinte

    Cerinţele de baza ale postului:

    Studii superioare finalizate.
    Capabil sa utilizeze MS Office la un nivel mediu-avansat.
    Cunoasterea limbii engleze vorbit si scris, nivel mediu.
    Cunoasterea structutrii si a continutului limbii, incluzand cunoasterea intelesului si scrierii cuvintelor, a regulilor de compunere si a regulilor gramaticale.
    Coerenta in limbaj
    Permis categoria B.

    Profilul candidatului ideal:

    Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua.
    Isi organizeaza munca într-o manieră ordonată, clasificata, clara si sistematica.
    Ascultare activă: concentrarea atentiei asupra a ceea ce spun oamenii, capacitatea de a întelege punctele de vedere sustinute de ceilalţii, formularea adecvată a întrebarilor şi evitarea întreruperii discursului celorlalti în momente nepotrivite.
    Inteligenta emotionala dezvoltata si capacitatea de a-si controla emotiile si a intelege emotiile celorlalti.
    Abilitatea de a intelege interlocutorul, de a pune intrebari de clarificare, astfel incat celalalt sa se simta inteles.
    Deschidere si responsabilitate fata de valorile etice general valabile.
    Atitudine deschisa si permisiva fata de greselile lui si ale celorlalti, capacitatea de a lua greselile ca oportunitati de invatare.




    Responsabilitati

    Descrierea job-ului:

    Gestionarea spatiului in care isi desfasoara activitea.
    Pregarirea operationala a punctului de lucru.
    Gestionarea logisticii specifice activitatii.
    Administrarea si arhivarea documentelor societatii.
    Gestionarea agendei de intalniri.
    Asigurarea fluxului de informatii intern si extern al comapaniei.

    Alte informatii

    Descrierea companiei:

    Companie ce a intrat acum 12 ani in piata, cu un concept de business unic in Romania, nascut din dorinta de a reuni cei mai performanti profesionisti sub acelasi brand puternic, depasind astfel dezavantajele modelelor de business traditionale.

    Principala arie de activitate a companiei reprezinta oferirea celor mai perfomante facilitati logistice, si a unui mediu de lucru atractiv, agentilor de vanzari care isi desfasoara independent activitatea de brokeraj.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (140)