Reprezentant servicii clienti-limba italiana sau franceza

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 21.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    -Cunostinte privind limba franceza sau italiana la nivel avansat;
    -Abilitati de comunicare scrisa si orala;
    -Persoana sociabila;
    -Cunostinte de Microsoft Office;
    -Experienta nu este necesara.

    Responsabilitati

    -Oferirea de suport tehnic / call center pentru alte companii din mai multe industrii;
    -Raspunde tuturor clientilor la intrebari intr-un mod eficient si profesionist (e-mail, chat, telefon);
    -Raspunde la toate problemele generale de la toate nivelurile;
    -Recunoaste cand o problema trebuie transferata unui alt departament sau unui operator de rangul 2;
    -Mentine si actualizeaza atat informatii interne cat si informatii despre clienti;
    -Furnizeaza clientilor solutii la problemele pe care le intampina;
    -Indeplineste cerintele administrative ale postului printr-un bun management al timpului si a muncii;

    Alte informatii

    -Pachet salarial atractiv;
    -Tichete de masa de 15 lei/zi lucrata;
    -Bonus de performanta;
    -Asigurare medicala.