Purchasing Assistant with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Purchasing Assistant with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană care să se potrivească acestui tip de activitate şi care să îndeplinească următoarele cerinţe:
    - Să vorbească bine limba franceză (nivel minim B2, va exista testare în acest sens),
    - Să deţină cunoştinţe în utilizarea pachetului Office (Excel),
    - Să deţină abilitatea de a realiza simultan aprovizionări, verificări şi de a superviza stocuri.

    Responsabilitati

    Pentru realizarea acestei misiuni este nevoie de o bună organizare, de calm şi de abilitatea de a gestiona un depozit cu mai multe stocuri de mărfuri consumabile, necesare desfăşurării activităţii în condiţii optime a unei reţele de aproximativ 300 de magazine din Franţa.
    Pentru îndeplinirea taskurilor acestei misiuni sunt necesare bune calităţi de coordonare, de păstrare a evidenţei clare a echipamentelor/produselor din stoc şi de menţinere a unor relaţii de business cu toate magazinele, dar şi cu furnizorii agreaţi.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Training în Franţa,
    - Susținere în evoluția pe post,
    - Feedback și coaching constant,
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes,
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid