Corporate Operations Officer - Targu Mures

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Studii universitare (preferabil studii economice);
    Minimum 1 an experienta de front office sau in activitatile de tranzactii operatiuni;
    Cunoasterea legislatiei si a normelor Bancii Nationale a Romaniei privind operatiunile, cunoasterea clientelei, prevenirea spalarii banilor;
    Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza;
    Cunostinte operare PC.

    Responsabilitati

    Satisface la timp si cu acuratete toate solicitarile de natura operationala, dovedind atitudine si comportament profesionale, precum si calitatea serviciilor;
    Acorda consultanta profesionala cu privire la activităţile operaţionale atât clienţilor băncii, cat si angajaţilor acesteia;
    Verifica toate documentele solicitate de la clienţi si documentele prezentate de aceştia, cu respectarea normelor si procedurilor interne ale băncii, a normelor BNR si a legislaţiei in vigoare;
    Procesează la timp si cu acurateţe toate operaţiunile aferente postului, conform normelor si procedurilor interne ale băncii;
    Confirma tranzacţiile primite / executate prin aplicarea ştampilei si semnăturii in zonele indicate in formulare / norme interne;
    Colaborează cu Coordonatorul de Operaţiuni in vederea imbunatatirii proceselor / procedurilor;
    Adopta cele mai bune standarde de comunicare atat cu clientii interni cat si cu cei externi;
    Participa la pregatirea profesionala a altor colegi din banca atunci cand este cazul, acordand suport in procesul de training al acestora;