Universal Teller - Cluj Napoca

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 02.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Experienta profesionala/ educationala:
    • Studii medii; studiile superioare reprezinta un avantaj
    • Cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara

    Cunostinte:
    • Limba engleza – constituie un avantaj
    • Cunoaşterea produselor bancare, schimburi valutare şi administrarea numerarului
    • Cunoaşterea elementelor de bază ale plăţilor interne şi internaţionale
    • Cunostinte PC si echipamente suport vanzare (BNA, ATM, Internet Banking, etc.)
    Abilitati:
    • Abilitati de comunicare
    • Abilitati de prioritizare si eficientizare
    • Atentie la detalii
    • Orientare catre client, solutie si rezultat
    • Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare
    • Spirit de echipă
    • Deschis la sugestii, adaptabil la schimbare
    • Orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi

    Responsabilitati

    • Verificarea si procesarea corecta si la timp a tuturor documentelor relevante solicitate sau prezentate de clienti pentru a le garanta conformitatea cu procedurile interne ale Bancii si cu regulile BNR
    • Efectuarea cu corectitudine si la timp a tranzactiilor cu numerar in RON si valuta, pe baza cererilor clientilor si dupa verificarea documentelor, cu respectarea in totalitate si folosirea instrumentelor informationale, a echipamentelor si resurselor adecvate;
    • Verificarea atenta a numerarului pentru a identifica eventuale falsuri; realizarea corecta si la timp a tuturor rapoartelor cerute de structurile externe si interne;
    • Confirmarea tranzactiilor primite/ executate prin aplicarea stampilei si semnaturii in zonele indicate in formulare/ norme interne; Participarea la toate operatiunile privind aprovizionarea cu – si remiterea de numerar de RON si valuta pentru sucursalele bancii si alte banci. Participarea la procedurile specifice de deschidere si inchidere zilnica a seifului (tezaurului) bancii;
    • Colaborarea cu Coordonatorul regional al activitatilor cu numerar in vederea optimizarii fluxului de numerar si al soldului de casierie;
    • Acordarea de indrumare si asistenta clientilor si angajatilor bancii in legatura cu tranzactiile.
    • Verifica documentele solicitate de la clienti si documentele prezentate de acestia, cu respectarea normelor si procedurilor interne ale bancii si a normelor BNR
    • Confirma tranzactiile primite / executate prin aplicarea stampilei si semnaturii in zonele indicate in formulare / norme interne.