Specialist Online (Web Design)

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    - Experiență relevantă într-o poziție similară;
    - Studii superioare finalizate;
    - Experiență în prelucrare digitală și editare imagini;
    - Experiență de lucru cu CMS;
    - Experiență de lucru cu Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw;
    - Cunoștințe SEO/SEM și promovare on-line;
    - Cunoștințe în aplicații de web analytics;
    - Cunoștințe solide de webdesign și HTML;
    - Cunoștințe de programare (PHP/MySQL) reprezintă un avantaj;
    - Orientare către rezultat și client;
    - Creativitate, organizare, planificare;
    - Informarea continuă despre noutățile din domeniu (bestpractices, tehnologii, metode de dezvoltare software).

    Responsabilitati

    - Crearea tuturor materialelor vizuale și integrarea lor în tool-urile de comunicare (website, landing pages, Newsletter);
    - Editare/prelucrare în Digital Design (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator);
    - Setează pagini web folosind cele mai adecvate tehnologii (HTML & CSS);
    - Execuția design-ului conform Brand/Style Manual companie;
    - Recomandă modalități de îmbunătățire a site-urilor/ paginilor web în funcție de user experience, usability;
    - Optimizează arhitectura informațională a site-ului astfel încât să creeze o experiență de navigare simplă și intuitivă;
    - Creează și gestionează cerințele cu privire la programele SEO/SEM ;
    - Realizează experimente de tipul A/B sau MVT testing, participă în teste de uzabilitate, focus grupuri etc. pentru a se asigura că paginile implementate pe site sunt clare și ușor de citit.