Responsabil inventare - companie optica medicala

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 22.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare (specialitate economie/contabilitate);
    - Experienta de minim 1 an in controlul de gestiune (control operativ/inventariere);
    - Cunostinte de legislatie contabila si de gestionare a bunurilor;
    - Bune cunostinte in utilizarea programului MS-Office/Open Office;
    - Experienta in utilizarea unor programe de gestiune - preferabil Charisma;
    - Persoana cu capacitate de analiza si organizare, capabila sa-si culeaga singura
    informatiile si datele necesare in vederea efectuarii analizelor si intocmirii rapoartelor;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Disponibilitate de deplasarein tara in cadrul misiunilor din aria de responsabilitate;

    Responsabilitati

    - Realizeaza misiunile de control de gestiune inscrise in plan si la cererea responsabililor de patrimoniu;
    - Executa misiuni de control operativ de gestiune pe baza riscurilor identificate;
    - Intocmeste acte de control conforme cu rezultatele si concluziile misiunilor executate;
    - Face recomandari de imbunatatire a proceselor economice pe baza observatiilor din misiunile de control de gestiune executate si a celor mai bune practici din domeniu;
    - Intocmeste documentatia specifica controlului de gestiune: procese verbale, liste inventar, rapoarte de control;
    - Asigura controlul documentelor suport ale tranzactiilor economice: facturi, avize, note de intrare-receptie, chitante, registru de casa, etc la fata locului in locatii;
    - Intocmeste si transmite periodic rapoarte cu privire la activitatile desfasurate in intervalul de raportare;
    - Asigura training si suport pentru realizarea formalitatilor contabile in reteaua de magazine

    Alte informatii

    Numai candidatii considerati potriviti vor fi contactati.
    Va multumim pentru intelegere!