Asistent Manager /Asistent Directorat
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Asistent Manager /Asistent Directorat active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.07.2019 |
Remote work: | On-site |
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Căutam un nou coleg/ o noua colega pentru postul de Asistent Manager (Asistent Directorat) care să corespundă următoarelor cerințe:
- Absolvent de studii superioare;
- Cunoștințe MS Office;
- Experiență în domeniul asigurărilor constituie avantaj;
- Persoană responsabilă, serioasă, deschisă;
- Gândire analitică, spirit organizatoric;
- Excelente abilitați de comunicare atât la nivel scris cât şi la nivel verbal;
- Limba engleză - nivel avansat;
- Limba germană – constituie un avantaj.
Principalele atribuții vor fi:
- Stabilește/modifică/urmărește împreună cu membrii Directoratului companiei, agenda acestora;
- Realizează rezervări (avion, hotel, mașina s.a.) atât pentru angajați cât şi pentru membrii Directoratului companiei, în conformitate cu solicitările acestora;
- Redactează documente/corespondență de protocol (mail-uri, informări externe/interne, s.a.);
- Realizează pentru membrii Directoratului companiei, ori de câte ori este nevoie, traduceri din limba engleză/română în limba română/engleză;
- Întocmește/centralizează/gestionează documente de natură confidențială pentru membrii Directoratului companiei;
- Elaborează, rapoarte şi prezentări, la solicitarea membrilor Directoratului companiei;
- Asigură trimiterea/distribuția corespondenței externe/interne către secretariatul companiei, ori de câte ori este nevoie;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (62) |
Raporteaza eroarea la