Specialist Control Risc

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Specialist Control Risc pentru clientul sau, o companie din domeniul financiar.

    • Studii superioare finalizate,
    • Foarte bune capacitati de analiza si sinteza;
    • Cunostinte avansate de limba engleza;
    • Cunostiinte operare MS Office;
    • Abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    • Dezvoltarea si actualizarea politicilor si a procedurilor adecvate pentru identificarea, evaluarea si masurarea riscurilor;
    • Administrarea riscurilor, colectarea si evaluarea datelor privind riscurile din punct de vedere cantitativ si calitativ;
    • Intocmirea raportarilor privind managementul riscului;
    • Stabilirea metodologiei si modelelor adecvate pentru analiza si evaluarea riscurilor;
    • Stabilirea sistemelor de raportare privind aspecte legate de riscuri.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial motivant;
    • Tichete de masa (15 lei/zi);
    • Bonusuri de performanta;
    • Prime de sarbatori (Craciun, Paste, zi de nastere).
    • Asigurare medicala privata.