Analist SQL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Analist SQL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce te recomanda:
    • studii superioare tehnice sau economice, de preferat cibernetica sau automatica;
    • experienta de minim 1 an ca analist de baze de date;
    • buna cunoastere a limbajului SQL;
    • cunoasterea limbajului PL-SQL reprezinta un avantaj;
    • limba engleza la nivel avansat;

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    • analizezi si inregistrezi incidentele semnalate in aplicatia Helpdesk;
    • rezolvi incidentele alocate din sistem;
    • transmiti catre analistii seniori incidentele care nu pot fi solutionate de catre primul nivel de suport;
    • informezi utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat;
    • verifici cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul alocat;
    • monitorizezi si analizezi incidentele nerezolvate si verifici stadiul in care se afla rezolvarea acestora;
    • raportezi stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor transmise catre alte nivele de analiza;
    • identifici nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk (Helpdesk).

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    • oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
    • sansa de a lucra alaturi de specialisti de top in proiecte complexe;
    • accesul la cele mai noi tehnologii si platforme tehnice;
    • o echipa dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul.

    Tu vii cu potentialul, noi venim cu oportunitati pentru tine.
    Vino sa ne cunosti si poti face parte din echipa noastra!