Data Miner

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    * Studii universitare: preferabil Informatica, Cibernetica, Matematica, Statistica

    * Experienta > 2 ani in analiza de business , comportamentala si predictive (preferabil in industria telecom sau in data mining & analiza statistica complexa)

    * Cunostinte extinse de analiza statistica aplicabile in aria actiunilor de direct marketing

    * Intelegere clara a sistemelor de analiza, raportare si evaluare (ex: SAS, Enterprise Guide, SQL) precum si a cerintelor de date si a mediului tehnic necesar sustinerii acestor aplicatii

    * Cunostinte solide MS Office (Excel – nivel avansat, Access, Word, PowerPoint)

    * Intelegerea profunda a tehnicilor de data mining si segmentare: arbori de decizie, Regresie logistica, Retele neuronale, Clustering ierarhic, Clustering partitional

    Responsabilitati

    * Asigura suport pentru deciziile de business si implementarea strategiei de Customer Value Management (CVM) prin livrarea de analize si insighturi (modele de propensitate, segmentari, analize complexe, profile, analize ale actiunilor de marketing direct)

    * Identifica (impreuna cu membrii senori ai echipei si product managerii) oportunitati de business (actiuni de marketing direct) pe baza insighturilor colectate

    * Analizeaza baza si generareaza actiuni de crestere a ratei de conversie in campanii

    * Utilizeaza tehnici de data mining si segmentare: arbori de decizie, regresie logistica, retele neuronale, clustering ierarhic, clustering partitional,etc

    * Dezvolta analize ale bazei de clienti si a actiunilor de marketing direct (campanii, promotii, oferte) pentru a intelege comportamentul clientilor si impactul in business

    * Ofera recomandari pe baza insight-urilor din analize, identifica in mod proactiv oportunitatile de a imbunatati/initia actiuni de marketing direct

    * Asista managerului echipei in dezvoltarea structurii/cadrului analitic si a strategiilor pentru atingerea obiectivelor de business

    * Creeaza si implementeaza modele de propensitate & segmentari

    * Utilizeaza informatiile despre clienti si tehnicile de data mining pentru a produce insight-uri si ofera suport analitic in sustinerea deciziilor de business

    * Dezvolta modele de propensitate pentru up-sell, cross-sell, achizitie, retentie, cresterea ponderei cheltuielilor pentru telefonie mobila si a profitabilitatii prin identificarea, construirea si implementarea de proiecte analitice, utilizand tehnici avansate de statistica si modelare

    * Dezvolta analize complexe ale comportamentul clientilor pentru sustinerea activitatilor de marketing direct

    * Realizeaza segmentari ale bazei de clienti in raport cu comportamentul istoric al clientilor si a pontialului de profitabilitate

    * Dezvolta analize impreuna cu colegii din business (product manager, specialist date, manager de campanii), preia initiativa pentru o intelegere completa a intrebarilor/topicurilor de business

    * Identifica zonele in care analiza statistica & modelarea pot aduce un plus de valoare

    * Asigura reutilizarea scripturilor/procedurilor dezvoltate pentru a permite o provizionare mai rapida a informatiilor

    * Dezvolta, documenteaza si faciliteaza transferul scripturilor de scorare catre specialistii de date

    * Masoara performanta modelelor de propensitate si a segmentarilor

    Alte informatii

    Clientul nostru este cel mai de încredere brand de telecom din România, lider de piață în segmentul business si de asemenea, primul operator din România care a inclus în portofoliu, încă din 2003, servicii integrate de comunicații pentru clienții de business: soluții de voce și date mobile, servicii de voce fixă, respectiv servicii dedicate de date fixe, totul cu ajutorul unei singure rețele private de comunicații.

    Este primul operator care a lansat serviciile 3G si 4G pe piata romaneasca iar in ultimii ani de activitate, clientul nostru a fost orientat în principal spre extinderea acoperirii rețelelor si lansarea de noi produse și servicii de comunicații.