Junior Administrator Retea de calculatoare

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    • Cunostinte medii de administrare servere Windows;
    • Cunostinte medii solutii virtualizare (vmware, ESXI);
    • Cunostinte bune de administrare sisteme operare Windows, Xp, Vista, Win 7;
    • Cunostinte foarte bune a suitelor Office (MS Office, Open Office);
    • Cunostinte minimale suita MS Exchange;
    • Cunostinte minimale retelistica (routere, VPN, dispozitive WiFi) si telefonie fixa si mobila;
    • Cunostinte solide despre echipamente de printare / stocare de date;
    • Excelent simt analitic in identificarea si rezolvarea problemelor in timp cat mai scurt dar si urmarirea pana la rezolvarea lor finala;
    • O foarte buna si prompta comunicare cu oamenii non-tehnici.

    Responsabilitati

    • Rezolvarea problemelor punctuale de HW / SW / printare / conectica / telefonie ale utilizatorilor;
    • Suport pentru aplicatii interne de business;
    • Supravegherea mecanismelor de securitate si backup a datelor;
    • Oferirea de suport in administrarea infrastructurii informatice;
    • Suport in instalarea si configurarea statiilor de lucru;
    • Gestiunea si inventarierea statiilor de lucru la nivel HW / SW / conectica;
    • Escalarea problemelor catre sefii ierarhici / furnizori servicii.
    • Colaborarea cu celalalte departamente din companie pentru a oferi solutii eficiente la solicitarile speciale ale clientilor.