Sales Manager

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Sales Manager pentru clientul sau, companie care activeaza in domeniul FMCG.

    - Studii superioare finalizate;
    - Limba engleza – nivel avansat;
    - Cunostinte de operare PC – nivel avansat;
    - Carnet de conducere categoria B;
    - Excelente abilitati de comunicare si negociere;
    - Competente organizationale;
    - Abilitati de leadership.

    Responsabilitati

    - Stabilirea obiectivelor de vanzari prin prognozarea si dezvoltarea cotelor de vanzari anuale pentru regiuni si teritorii;
    - Stabilirea si ajustarea preturilor de vanzare monitorizand costurile, concurenta, oferta si cererea;
    - Monitorizarea realizarii planului de vanzari;
    - Mentinerea constanta a legaturii cu angajatii din unitatile comerciale alocate, solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatile in curs de desfasurare etc;
    - Participarea la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele noi.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salariat motivant insotit de bonuri de masa si bonusuri de performanta;
    - Masina si telefon de serviciu;
    - Asigurare de sanatate privata;
    - Prime de sarbatori (Craciun si Paste);
    - Training-uri si teambuilding-uri.