Suport Tehnic in Limba Spaniola - Bitdefender

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    - Sa ai cunostinte avansate de Windows;
    - Sa iti doresti sa pui bazele unei cariere in domeniul IT;
    - Sa asimilezi usor informatii

    Responsabilitati

    Activitatea este in limba spaniola si presupune preluarea solicitarilor de natura tehnica (level 1) primite din partea clientilor Bitdefender, prin telefon, e-mail si chat.

    Alte informatii

    Beneficii :

    • Oportunitatea de a acumula experienta in domeniul IT Software si de a promova in cadrul companiei.
    • Program de 4 ore flexibil, de Luni pana Vineri;
    • Training de specialitate platit de companie;
    • O echipa tanara si vesela;
    • Ocazia sa participi la competitii si sa castigi diverse premii lunare;