Analist Financiar

Angajator: Holcim
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 12.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Holcim Romania, membra a grupului LafargeHolcim din 2015, isi propune sa faca fata provocarilor secolului 21 lansand tehnologii si inovatii de varf in industria materialelor de constructii.
    Suntem o companie dinamica si moderna, care si-a dovedit spiritul de inovatie si profesionalism pe piata romaneasca prin produse si servicii extrem de apreciate. Din echipa noastra fac parte oameni pregatiti in domenii foarte variate. Cu totii avem in comun perseverenta, ambitia pentru performanta si pasiunea pentru lucrul bine facut.

    In plus, ne asiguram ca angajatii nostri sa beneficieze de cele mai bune conditii de munca, punand accent pe sanatatea si siguranta lor.

    Paseste cu increderea intr-o lume a oportunitatilor si alatura-te noua!

    Cerinte

    - Studii superioare economice.
    - Minim 3 ani experiență într-un rol similar.
    - Abilități excelente de analiză.
    - Foarte bune abilități de organizare și planificare.
    - Inițiativă și orientare către rezultat.
    - Excelente abilitați de comunicare și relaționare.
    - Cunoștințe operare PC: MS Office, SAP, prelucrare baze de date constituie un avantaj.
    - Cunoștințe limba engleză nivel intermediar.

    Responsabilitati

    - Realizează analize financiare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor și pregătește rapoarte financiare periodice.
    - Monitorizează și analizează evoluția indicatorilor financiari selectați pentru gestionarea performanței la nivel de segment și companie (realizat vs. buget, anul anterior, forecast). Face recomandări și vine cu idei pentru îmbunătățirea rezultatelor sau a proceselor.
    - Participă la realizarea previziunilor pentru perioada următoare și pe termen lung bazate pe analiza realizărilor anterioare și a perspectivele de dezvoltare viitoare (MTP, buget, forecast).
    - Calculează și interpretează indicatori de performanță la nivel de produs, segment, companie.
    - Participă la pregătirea documentației și calculațiilor financiare pentru aprobarea proiectelor de investiții, asigură monitorizarea cheltuielilor de investiții și a indicatorilor definiți.
    - Pregătește prezentări și analize pentru echipa de management.
    - Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de companie și asigură suport utilizatorilor implicați în procesul de planificare.
    - Participă la procesul de închidere în aria de controlling, incluzând calculația de cost.
    - Participă la pregătirea rapoartelor de grup inclusiv interpretarea variațiilor.
    - Execută operațiuni de controlling în SAP așa cum sunt definite în organizație (STPO, LGPO, definire comenzi interne).

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Pachet salarial motivant
    - Abonament clinica medicală privată
    - Prima de performanță
    - Pachet de beneficii flexibile
    - Asigurare de risc și accident
    - Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.