Manager Proiect - CONSTRUCTII

Angajator: Conarg AG
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Echipa noastra dinamica creeaza in mod constant valoare pentru clientii nostri, pentru grup si pentru societate. Experienta bogata pe care o avem in inginerie si proiecte, animata de angajamentul nostru constant pentru inovare, ne permite sa oferim solutii remarcabile, la cheie si sa ne diferentiem. Excelam prin asigurarea satisfactiei clientului la fiecare pas al dezvoltarii proiectului, prin stimularea cresterii durabile a companiei. 

    Cerinte

    • Absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii, cu experienta in domeniu de minim 5 ani experienta in domeniul managementului de proiecte, cu relevanta pentru domeniul antreprizei generale;
    • Cunostinte specifice de management al proiectelor, bugetare;
    • Foarte bune cunostinte tehnice;
    • Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare, control;
    • Abilitati de comunicare si negociere;
    • Foarte buna cunoastere a pietei materialelor de constructii si a fortei de munca in constructii si a legislatiei;
    • Cunostinte PC: Pachetul Office, in special Excel avansat, Word, Outlook, soft-uri dedicate managementului proiectelor MS Project, Cunostinte bune de AutoCAD;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Cunostinte cu privire la sanatatea si securitatea in munca, Protectia Mediului;
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
    • Permis de conducere –categoria B.

    Responsabilitati

    Gestionarea proiectului:

    • Planifica, organizeaza, coordoneaza realizarea lucrarilor de constructii in conformitate cu graficul de executie realizat, urmarind incadrarea stricta in termenele de executie, in bugetul lucrarii, raspunzand de calitatea lucrarilor executate;
    • Pregatirea proiectului, intocmirea listei de riscuri si a planului de raspuns la risc, stabilirea necesarului de resurse pentru proiect si planificarea achizitiilor resurselor materiale, a cheltuielilor / veniturilor conform planului de executie al proiectului;
    • Negocierea contractelor cu subcontractorii si gestionarea relatiei cu acestia (verificarea si aprobarea situatiilor de lucrari, conformitatea acestora cu contractul, validarea facturilor emise de acestia);
    • Participa la selectia de subcontractori ai societatii pentru executia proiectelor si stabileste pentru activitatea acestora bugetul maxim, termenele limita de predare precum si standardele de calitate asteptate;
    • Supervizeaza activitatea sefului/sefilor de santier/echipelor care asigura realizarea lucrarilor, precum si activitatea subcontractorilor, reprezentand societatea in relatia cu acestia;
    • Participa la toate evenimentele proiectelor (receptii pe faze determinante, receptii partiale sau finale, inclusiv receptia lucrarilor subcontractorilor).