Health Insurance Support Specialist ( French )

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu. Dupa un an de activitate, deja peste 70 de angajați (ianuarie 2018) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Cerinte

    • Studii medii absolvite;
    • Experienta intr-un post similar de minim 1-2 ani;
    • Outlook si Microsoft Office (Word, Excel);
    • Limbi straine: franceza- nivel incepator/mediu;
    • Confidentialitate; atentie la detalii;
    • Abilitati foarte bune de organizare;
    • Rigurozitate, autonomie;
    • Abilitati bune de comunicare;
    • Spirit de echipa;

    Responsabilitati

    • Executa operatiuni de birou specifice departamentului Health Insurance, respectand procedura specifica (inregistrare cereri PEC (Prise en charge); modificare si actualizare date clienti; escaladare si monitorizare cazuri speciale; verificare facturi si inregistrare; etc);
    • Asigura fluxul documentelor in aplicatiile utilizate si pe e-mail ;
    • Arhiveaza documentele conform procedurilor;
    • Identifica si escaladeaza posibilele probleme de functionare in sisteme;
    • Raporteaza statusul activitatilor executate, conform specificatiilor;
    • Completeaza si transmite rapoarte periodice de activitate;
    • Relationeaza cu toate departamentele si persoanele implicate in fiecare proces de executie ;
    • Transmite propuneri de completare si modificare a procedurilor existente;
    • Indeplineste alte sarcini alocate punctual.