Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    • Studii economice superioare (de preferat Contabilitate, Finante, Banci)
    • Minim 3 ani de experienta relevanta in domeniu
    • Experienta de lucru intr-un soft contabil (Charisma TotalSoft reprezinta un avantaj)
    • Cunostinte de legislatie contabila si fiscala
    • Experienta in operare/ inregistrare documente
    • Cunostinte de lb. Engleza – nivel B2
    • Buna cunostinte de operare PC (Ms Office: Excel si Word)

    Responsabilitati

    • Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont
    • Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa
    • Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor
    • Mentine relatia cu banca si completeaza toate documentele necesare (Op-uri, Bilete la ordin, schimb valutar, etc)
    • Inregistreaza facturi de la furnizori interni si externi
    • Emite si inregistreaza facturi pentru clienti interni si externi
    • Tine evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
    • Urmareste si intocmeste rapoarte privind facturile neincasate
    • Pregateste declaratii lunare
    • Efectueaza operatiuni de inchidere lunara (balanta de verificare, jurnale tva, registre contabile etc)

    Alte informatii

    Profil cautat:
    • Persoana responsabila cu un simt etic dezvoltat
    • Abilitati bune de analiza si atentie la detalii
    • Persoana ordonata, organizata, pragmatica
    • Excelente abilitati de planificare a timpului

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (62)