Customer Care Administrator - call center Bacau
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange active.Vezi toate job-urile Customer Care Administrator - call center Bacau active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.
Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.
Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.
Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.
Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.
În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.
Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.
- Abilitati de comunicare;
- Rigoare;
- Customer focus;
- Initiativa si pro-activitate;
- Planificare si organizarea;
- Rezolvarea problemelor;
- Munca de echipa;
- Abilitatea de a prioritiza;
- Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii;
- Pachetul MS Office.
- Administrarea corespondentei (adeverinte, telefoane profesionale, tichete de masa, cadouri, concedii medicale, fluturasi salariu, facturi, carduri, etc);
- Administrarea diverselor liste nominale cu angajatii din subdepartament (date personale, modificari norma sau contract, liste useri aplicatii etc);
- Diverse situatii si rapoarte necesare in activitatea Customer Care;
- Programari periodice sau specifice (interviuri, sedinte, control medical, fellow, voluntarieri ture de noapte, ore suplimentare etc);
- Gestionarea materialelor si echipamentelor din subdepartament (rechizite; telefoane si cartele test;echipamente IT; consumabile; cascute; telefoane de birou; aplificatoare; chei dulapioare etc).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Vanzari Trader_Metro Bacau Bacau, | |
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO Bacau Bacau, | |
Lucrator comercial cu atributii de casier_METRO Bacau Bacau, | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la