Junior Credit Controller Key Accounts - maternity cover

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    PepsiCo offers the world's largest portfolio of billion-dollar food and beverage brands, including 22 different product lines that generate more than $1 billion in annual retail sales each. Our main businesses -- Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay, and Pepsi Cola -- also make hundreds of other enjoyable and wholesome foods and beverages that are respected household names throughout the world. With net revenues of approximately $66 billion, PepsiCo's people are united by our unique commitment to sustainable growth by investing in a healthier future for people and our planet, which we believe also means a more successful future for PepsiCo. We call this commitment Performance with Purpose: PepsiCo's promise to provide a wide range of foods and beverages for local tastes; to find innovative ways to minimize our impact on the environment, including by conserving energy and water usage, and reducing packaging volume; to provide a great workplace for our associates; and to respect, support, and invest in the local communities where we operate.

    Cerinte


    • Studii superioare economice;
    • Experienţă în domeniul financiar - contabil minim 3 ani (experienta cu clientii OT / KA reprezinta un avantaj);
    • Cunoştinţe SAP şi MS Office (Excel – formule, pivot, Word);
    • Cunostinte platforme Expert Supplier, Doc Process, Extranet constituie un plus;
    • Limba engleza – nivel conversational;
    • Competenţă analitică, atenție la detalii şi orientare către rezultat;
    • Atitudine pro-activă şi dorința de a acumula cat mai multe cunoştinţe.

    Responsabilitati


    • Monitorizarea zilnica a incasarilor de la clientii OT / KA din portofoliul alocat;
    • Pregatirea desfasuratoarelor de plata / compensare pentru postarea in sistem;
    • Transmiterea de informari cu soldurile ajunse la scadenta si solicitarea efectuarii platilor conform termenelor de plata agreate;
    • Transmiterea confirmarilor de sold si reconcilierea lunara a soldurilor clientilor din portofoliu;
    • Analiza soldurilor si rezolvarea notificarilor primite pentru facturile în litigiu pentru diferențe de preț și cantitate: obtinerea aprobarilor pentru emiterea corectiilor de pret, validarea facturilor in SAP, iar ulterior verificarea inregistrarii documentelor in sistemul clientului; verificarea corectitudinii facturilor in raport cu avizul de livrare si nota de receptie marfa a clientului iar daca este cazul solicitarea documentelor de corectii catre departamentul Facturare; incasarea creantelor la scadenta ;
    • Emiterea de rapoarte (solduri, estimari incasari, note de credit etc) si comunicarea acestora catre manager și echipa de vânzări conform procedurilor interne; alte rapoarte la cerere.