INGINER DIAGNOZA AUTO (GERMANA/ SPANIOLA)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RIAN&Partners active.


Vezi toate job-urile INGINER DIAGNOZA AUTO (GERMANA/ SPANIOLA) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    •Absolventi studii superioare tehnice - Autovehicule rutiere, mecanica sau electronica;
    •Experienta in activitatea de service sau atelier auto;
    •Limba Germana- nivel mediu sau avansat;
    •Pasionat de automotive, cu o atitudine constructiva de tip “can do“ si orientare catre solutii;
    •Orientare catre client, cu o buna capacitate de analiza si sinteza;
    •Gandire logica si dorinta de a evolua intr-un context international;
    •Bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office;
    •Cunoştinţe privind tehnicile de reparaţie auto si instrumentele si metodele de diagnostic;
    •Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    •Asigura asistenta tehnica (prin telefon sau e-mail) a retelei de service auto din tarile alocate, pentru diagnosticarea cauzelor incidentelor tehnice, in vederea efectuarii reparatiilor de vehicule, la termen si conform standardelor de calitate impuse;
    •Trateaza “fisele de incident client” emise de consilierii tehnici din reţeaua filialelor europene;
    •Gestioneaza cheltuielile în garanţie cu respectarea drepturilor clientului;
    •Valideaza din punct de vedere tehnic, solicitările de schimbare a pieselor;
    •Coordoneaza asistenta tehnica a platformei in caz de necesitate;
    •Coordoneaza actiunile cu serviciul relatii clienti pentru tratarea litigiilor client (tehnice si comerciale);
    •Informeaza filialele europene despre incidentele în garanţie.