Forecasting & Scheduling - Internship
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange active.Vezi toate job-urile Forecasting & Scheduling - Internship active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Căutăm clarvăzători relaţii clienţi
Departament: Customer Service
Ce vei face?
- vei previziona volumele de interacțiuni pe care echipele din Customer Service le au cu clienții: apeluri, reclamații, cereri de reziliere etc. la nivel de lună, zi și interval
- vei alcătui programul de lucru pentru echipele alocate
- vei analiza trendurile interacțiunilor și vei ajusta previziunile viitoare în funcție de cele mai noi trenduri
- vei monitoriza volumul și performanța serviciilor furnizate în Customer Service și vei colecta informații suplimentare din mai multe surse, pentru a avea o analiză completă
- vei analiza rapoarte, vei găsi soluții de îmbunătățire și vei raporta zilnic, săptămânal și ori de câte ori este necesar, evoluția KPIs
De la tine așteptăm:
- să fii prieten cu Excel-ul și să cunoști limba engleză
- să ai o gândire analitică
- să fii dornic să înveți lucruri noi
Cariera ta poate începe aici!
Prin programul Orange First Step, dedicat studenţilor şi masteranzilor din toată ţara, ai șansa să faci un internship într-unul din departamentele noastre.
Astfel poţi să:
- înveţi direct de la profesionişti
- primeşti feedback de la echipa cu care lucrezi şi sfaturi folositoare pentru dezvoltarea ta profesională
- îţi exersezi abilităţile practice în departamentul în care vrei să îţi începi cariera
- descoperi cât mai multe despre brandul şi valorile unei companii multinaționale cum este Orange
Pe lângă componenta practică a programului de internship, vei participa şi la cursuri pentru dezvoltarea ta profesională (brandul Orange, workshop de carieră şi personal brand).
Timp de 6 luni înveţi de la cei mai buni, eşti plătit pentru munca ta şi la sfârşitul internshipului ai şansa să rămâi colegul nostru. Poti opta pentru un program flexibil full-time (8 ore) sau part-time (6 ore).
Calendarul programului va fi următorul:
Perioadă înscriere
9 - 22 august
Perioadă interviuri
15 august - 7 septembrie
Perioadă desfăşurare internship
septembrie 2018 - februarie 2019
octombrie 2018 - martie 2019
În toate sesiunile desfăşurate până acum au participat peste 800 de studenţi din toată ţara.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la