Specialist Trade Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Biofarm active.


Vezi toate job-urile Specialist Trade Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: Biofarm
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIOFARM este unul dintre primii producatori de medicamente din Romania, avand in portofoliu peste 150 de produse, multe dintre ele cu traditie de peste 30 de ani pe piata romaneasca : Bixtonim, Triferment, Colebil, Cavit, Anghirol, Panzcebil, etc. Marirea permanenta a portofoliului, prin lansarea de produse este un punct cheie in stategia de dezvoltare a companiei, alaturi de penetrarea unor noi segmente de piata prin oferirea de pachete terapeutice complete.

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul marketingului finalizate.
    Experienta in domeniul farmaceutic.
    Pachet Office- nivel avansat ( excel ).

    Responsabilitati

    •Responsabilitati privind stocurile : ◦Realizeaza analiza stocurilor cu BBD (‘best before date’- termen de expirare) mic ;
    ◦Realizeaza impreuna cu Product Manager-ii campanii de marketing/ promovare pentru produsele cu BBD mic ;
    ◦Implementeaza in lanturile de farmacii nationale si regionale campaniile de marketing/promovare stabilite cu Product Managerii si aprobate intern ◾Monitorizeaza stocurile cu BBD mic, desfasurarea actiunilor stabilite in campaniile de marketing/promovare si modul lor de implementare in teritoriu ◾Intocmeste si administreaza baza de date cu clientii (lanturi farmacii regionale si nationale) existenti si potentiali ;
    ◾Contacteaza si negociaza conditiile de colaborare cu clientii noi precum si introducerea de noi produse in portofoliul partenerilor existenti;