Asistent Manager Categorie (Import-Export)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mega Image active.Vezi toate job-urile Asistent Manager Categorie (Import-Export) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mega Image |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Noi suntem Mega la puterea 12.000! Si pentru ca suntem intr-o continua dezvoltare, cautam oameni talentati care isi doresc sa faca parte din Comunitatea Mega, o comunitate bazata pe un mediu de lucru stabil, sustenabil si responsabil social.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Studii superioare (domeniul economic reprezinta avantaj);
Cunostinte limba engleza nivel mediu-avansat;
Experienta anterioara in import de produse;
Excelente abilitati de comunicare, organizare;
Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate in relationarea cu ceilalti;
Gandire analitica, rapiditate in rezolvarea problemelor;
Cunoştinţe operare PC, MS Office (Excel, Word), cunostinte SAP (reprezinta avantaj);
Capacitatea de solutionare a problemelor in conditii de stres;
Dorinta de invatare si perfectionare continua.
Relationeaza cu furnizorii externi si cu colegii din cadrul grupului Ahold – Delhaize, in vederea bunei desfasurari a activitatilor de Import – Export;
Raspunde de efectuarea raportarilor lunare ce trebuie trimise catre Grup, avand suportul coordonatorului si al managerului de marci private;
Realizeaza forecast-urile lunare/anuale, atat pentru articolele permanente cat si pentru cele sezoniere, avand suportul coordonatorului si al managerului de marci private;
Ofera suport permanent colegilor implicati in activitatile curente (logistica, asistenti, food safety, planograme);
Pregateste toate documentele necesare diverselor intalniri interne sau externe ( furnizori sau reprezentanti ai Ahold Delhaize Group ): selectie produse noi, comparatii, fise de produs, date logistice, fise de furnizor, formulare promo;
Colecteaza toate informatiile necesare intocmirii fiselor de buying si se asigura de corectitudinea setarii lor in sistem;
Relationeaza permanent cu departamentele: operational, logistica, financiar, magazine si depozit, in vederea solutionarii problemelor zilnice.
Beneficii:
Oportunitati de dezvoltare in cariera, intr-un mediu dinamic;
Pachet atractiv de compensatii;
Tichete de masa;
Bonus de performanta si alte bonusuri specifice oferite de-a lungul anului;
Reduceri speciale dedicate angajatilor pentru produsele marca-proprie;
Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
INTERNSHIP - Export Administration Hybrid | |
Asistent Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (103) |
Raporteaza eroarea la