CONSULTANT FURNIZORI (BUSINESS UNIT EXECUTIVE) - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS Marketing & Distribution active.


Vezi toate job-urile CONSULTANT FURNIZORI (BUSINESS UNIT EXECUTIVE) - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS Marketing & Distribution
Domeniu:
  • Banci
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Established in 1993 as part of Sarkis Group International, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the distribution and marketing of FMCG in Romania, and our goal is to remain at the forefront of the supply chain solutions, providing value and quality to our customers nationwide.

    Enjoy the Right Choice!

    Cerinte

    Cerinţe
    • Studii superioare;
    • Abilităţi de planificare, organizare, comunicare;
    • Abilităţi de muncă în echipă;
    • Iniţiativă şi perseverenţă;
    • Capacitate de rezolvare probleme şi setare priorităţi;
    • Cunoştinţe de limba engleză-nivel mediu;
    • Cunostiinte de operare PC, in special pachetul Microsoft Office – nivel avansat;

    Responsabilitati

    Obiectivul postului:
    • Dezvoltarea afacerii companiei prin asigurarea unei bune functionari a proceselor legate de parteneriatul Interbrands M&D si Partenerii desemnati (Furnizori).

    Responsabilităţile şi sarcinile postului:
    a) Prognoza (forecast) vanzari:
    • Construieste si revizuieste lunar (sau la nevoie) prognoza de vanzari pentru produsele partenerilor desemnati, pe baza informatiilor legate de bugetul lunar, obiectivele/initiativele lunare si planul promotional, sezonalitate, evolutia vanzarii si diferite oportunitati de vanzare;
    • Stabileşte, împreună cu BUM-ul caruia se subordoneaza, nivelul optim de stoc in cazul modificarilor de preturi (nevoia de suplimentare sau reducere stoc);
    • Comunica in timp util prognoza de vanzari catre departamentul Customer Service.
    b) Administrare programe de marketing:
    • Este responsabil cu analiza din punct de vedere calitate si conformitate cu standardele stabilite de catre companie a documentelor legate de procesul de vanzare intocmite de reprezentantii departamentului de vanzari (poze ale imaginii produselor in magazine, panuri de actiune, liste de pret, liste de distributie etc.).
    In baza constatarilor facute si a procedurii stabilite cu BUM, propune spre abropare catre BUM alocarea fondurilor de marketing disponibile in cadrul programelor speciale (programe de fidelizare – de exemplu “Plan de dezvoltare” (“Key Business Driver”), Dovada Performantei (Proof of Performance) etc.);
    • Administreaza bugetele de marketing puse la dispozitie de BUM pentru materiale promotionale (POSM-uri);
    • Mentine si controleaza alocarea fondurilor de marketing aferente materialelor promotionale, precum si a altor activitati promotionale discutate cu BUM si sub supervizarea acestuia;
    • Relationeaza permanent cu reprezentantii departamentului de vanzari in scopul oferiri suportului necesar din punct de vedere informatii legate de materialele promotionale dezvoltate (POSM-uri).
    c) Plan promotional:
    • Comunica catre departamentul Logistica (Customer Service) ofertele promotionale stabilite lunar;
    • Intocmeste si comunica catre furnizor fisierul de decont lunar.
    d) Activare coduri:
    • Este responsabil de activarea tuturor codurilor de produse primite de la furnizor, cu aprobarea superiorului direct – transmite informatia catre departamentul responsabil de activarea codurilor, verifica statusul acestora si activarea lor in conformitate cu cadrul stabilit anterior;
    • Comunica toate codurile noi de produse catre departamentele de suport vanzari.

    Raportare:
    • Furnizeaza rapoarte specifice ariei de responsabilitate la cererea superiorului direct;
    • Îndeplineşte şi alte sarcini profesionale care au legatură directă cu activitatea depusă in cadrul companiei, la cererea superiorului direct;
    • Informează superiorul direct atunci când descoperă probleme ce pot afecta bunul mers al companiei.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS Marketing & Distribution. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS Marketing & Distribution >>