Customer Care Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mentor's Search active.


Vezi toate job-urile Customer Care Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Minim 1 an experienţă în preluarea de apeluri (experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj);
    • Abilităţi foarte bune, la nivel avansat, de comunicare orală şi scrisă în limba română și franceză;
    • Abilităţi excelente de planificare şi muncă independentă;
    • Viteză superioară de realizare a operaţiunilor;
    • Abilităţi excelente de operare cu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);

    Responsabilitati

    • Preia apelurile distribuite pe postul gestionarului și identifică referințele apelanților în baza de date;
    • Colectează în mod complet și corect informațiile și reclamațiile transmise în apel de către interlocutori, precum și documentele justificative necesare;
    • Oferă răspunsuri corecte și clare în apel, după verificările prealabile făcute în sursele de informare existente;
    • Se asigură de respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru în vigoare în oferirea informațiilor și argumentelor necesare deblocării situațiilor reclamate;
    • Redactează și transmite prin email diverse informații explicative sau corective;
    • Asigură un serviciu de calitate prin respectarea timpilor de procesare agreați;
    • Introduce datele în sistem pentru fiecare apel preluat, pentru procesarea și istorizarea situațiilor tratate;
    • Actualizează în sistem datele aderenților la Asigurările complementare de sănătate, conform procedurilor;
    • Escaladează superiorului ierarhic situațiile în anomalie întâlnite, pentru deblocarea lor (proceduri, parametrari de sistem etc);
    • Orientează apelurile destinate altor competențe către serviciile cerute de interlocutor;
    • Relaționează cu toate departamentele și persoanele implicate în fiecare proces de execuție;
    • Transmite propuneri de completare și modificare a procedurilor existente;
    • Completează și transmite rapoarte periodice de activitate;
    • Îndeplinește alte sarcini alocate punctual.

    Alte informatii

    Suntem in cautarea unui Customer Care Specialist cu limba franceza, pentru clientul nostru, Cegedim, acesta este un grup francez specializat în domeniul serviciilor medicale și farmaceutice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (261)