Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    • Limba maghiara si limba engleza - nivel avansat;
    • Excelente abilitati de comunicare;
    • Flexibilitate si capacitate de a rezolva probleme;
    • Abilitati organizatorice;
    • Cunostinte MS Office.

    Responsabilitati

    • Vei organiza si monitoriza agenda zilnica a Directorului General Adjunct;
    • Vei realiza filtrarea eficienta a telefoanelor/vizitelor/corespondentei Directorului
    General Adjunct;
    • Vei intocmi zilnic mapa cu documentele pentru Directorul General Adjunct;
    • Vei mentine si actualiza baza de date avand ca obiect persoanele si datele de contact apartinand entitatilor cu care banca colaboreaza;
    • Vei efectua traducerea de documente in/din limba englaza, intocmeste situatii si prezentari, si vei consemna minutele pentru sedinte la solicitarea Directorului General Adjunct;
    • Vei asigura activitatea de protocol a Diviziei;
    • Vei colabora permanent cu asistentii comitetelor permanente ale Bancii unde Director General Adjunct este prezent;
    • Vei intocmi si actualiza dosarele in lucru (dosarele de comitete, dosar Norme, Reglementari si Proceduri);
    • Vei rezolva problemele de ordin administrativ in vederea unei bune desfasurari a activitatii zilnice in cadrul Diviziei (aprovizionarea cu necesarul de consumabile si produse de protocol, evidenta concediilor etc.);
    • Vei mentine legatura cu Diviziile/Directiile a caror activitate contribuie la buna desfasurare a activitatii Diviziei (logistica etc.).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)